Witam
Chce wam zaprezentowaæ opis rozwoju postaci Sura Black Magic.
Mo¿e co¶ o tej klasie postaci:
Sura Black Magic - Jest to profesja dla tych, którzy chc± byæ po prostu jak czo³g[Wiele abs'a]. Sura Black Magic rz±dzi w PvP, jest te¿ dobry w exp'ie na wy¿szym Lv'u, z wiêkszym abs'em oraz max'em INT'a. Oczywi¶cie tak jak ka¿de inne ma swoje wady i zalety np. Szybki spadek PE, oraz ciê¿ki exp/bicie Metków.
Sura Black Magic to postaæ do pvp, jak i do expa z tym i z tym radzi sobie dobrze, chyba.. W PvP nie ma sobie równych. (Naprawdê polecam!- Do PvP).
Plusy:
+ Du¿o abs'a.
+ Mocne skille.
+ Du¿e obra¿enia.
+ Idealny w PvP.
+ Niezawodna Ochronka oraz Duch!!.;p
Minusy:
- ¦redni exp.
- Szybki spadek PE.
- Ciê¿ko siê zabija metin'y.
- Co¶ sobie jeszcze mo¿na wymy¶liæ.
Jak rozk³adaæ statystyki?:
1.Maxujemy P¯(Punkty ¯ycia).
2.Maxujemy INT(Inteligêcjê-Manê).
3.Maxujemy DEX(Zrêczno¶æ).
4.Maxujemy STR(Si³ê).
Czemu Zrêczno¶æ, a nie Si³a?
Poniewa¿ Zrêczno¶æ zwiêksza nasze Uniki, a to bêdzie nam potrzebne, natomiast Si³a w BM jest nie potrzebna bo znacznie obra¿eñ nie zmienia, tu dominuje INT.
Skile:
Mroczna Ochrona - W PvP, skill ten dzieli zadawane przez wroga P¯ oraz PE, przydatna w exp'ie, jak i w PvP.
Mroczna Sfera - Powa¿ne DMG, skill podstawowy do PvP. Niezawodny i niepowtarzalny.
Ognisty Duch - Skill szczególnie do PvP, atakuje wybrany przez siebie cel, co 2-3 sekundy, obra¿enia ma przyzwoite, oraz na czas trwania, nie da siê narzekaæ.
Duchowy Cios - Skill ten spowalnia przeciwnika, na P niemal za ka¿dym razem, jednak nie ma zbyt du¿ych obra¿eñ.
Ogniste Uderzenie - Skill ten zosta³ zrobiony, z my¶l± o exp'ie jest on niezawodny, gdy du¿a ilo¶æ moobów jest przy nas, odrzuca oraz zadaje du¿e obra¿enia, wszystkim w okó³ nas.
Mroczne Uderzenie - Skill ten, dobry jest zarówno do PvP jak i do PvM, ma spore obra¿enia.
Kolejno¶æ rozwoju Bulid nr.1:
Mroczna Ochrona --> Ogniste Uderzenie --> Mroczna Sfera --> Mroczne Uderzenie --> Duchowy Cios --> Ognisty Duch.
Kolejno¶æ rozwoju Bulid nr.2:
Mroczna Ochrona --> Mroczna Sfera --> Ognisty Duch --> Ogniste Uderzenie --> Mroczne Uderzenie --> Duchowy Cios.
Gdy mamy co¶ kasy na G polecam robiæ Czarowan± Zbrojê, pó¼niej Czarowane Ostrze nastêpnie reszta, Smoczy Wir, Uderzenie Palcem, Strach, Rozproszenie Magii.
EXP, czyli na czym najlepiej expiæ?:
1. W Mie¶cie pierwszym mo¿emy expiæ spokojnie od lv.1 do lv.20.
2. W Mie¶cie drugim mo¿emy expiæ od lv.20 do lv.30-35.
3. W Dolinie orków mo¿emy expiæ od lv 30-35.do lv.50.
4. W ¦wi±tyni mo¿emy expiæ od lv.50 do lv.55 na upartego do lv.60.
5. W Lochu paj±ków v1 mo¿emy expiæ od lv.55-60 do lv.65.
6. W Lochu paj±ków v2 mo¿emy expiæ od lv.65 do lv.75-80.
7. W Red lesie mo¿emy expiæ od lv.80 do lv.90.
8. W Atlantydzie v1 mo¿emy expiæ od lv.90 do lv.95.
9. W Atlantydzie v2 mo¿emy expiæ od lv.90-95 do lv.99.
Pozdrawiam ANARKI
Offline