Witam
Robię ten poradnik z myślą o nowych graczach, którzy nie wiedzą idealnie. "Co, gdzie i jak":)
Przedstawię wam, jak powinno wyglądać eQ na Atlantydę-Grotę wygnańców.
A wiec, na początek przedstawię wam biżuterie, itp.
Hełm, najlepiej by było, jeśli by takie bony wchodziły:
-Silny przeciowko ludziom 10%
-Szansa na uniknięcie strzały 15%
-Regeneracja pż 30%
-Szansa na otrucie 8% .
Buty, najlepsze na grotę według mnie - Buty feniksa.
-Max pż 2k
-Szansa na krytyczne uderzenie 10%
-Odporność na strzały 15%
-Można na miecze, jeśli wejdzie, jeśli nie, trudno;p.
Bransa, najlepiej z białego złota lub nieb. łez.
-Silny przeciwko ludziom 10%
-Szansa na krytyczne uderzenie oraz przeszywające.
-A do bransy, z nieb łez dodatkowe Max pż 2k.
Kolczyki:
-Silny przeciwko ludzom 10%.
-Odporność na strzały 15%
-Można próbować wkładać inne bony, ale one za dużo już nie dadzą.
-Można na miecze, jeśli wejdzie, jeśli nie, trudno;p.
*Dla sury i szamanów kolczyki z niebiańskich łez(Dają INT'a), dla woja ebonitowe, a dla ninja kryształowe kolczyki +9.
Zbroja:
- KD: Obrony, uniku, i witala, lub Obrony, uniku, uchylenia.
- Max pż 2k
- Odporność na strzały
- Można na miecze, jeśli wejdzie, jeśli nie, trudno;p.
- Jeśli macie stal, to bon na magię jest OK, jeśli nie - możecie go włożyć, ale nie daje on zbyt wiele.
Broń - Wojownik.
-Silny przeciwko ludziom10% + wbudowany
-Siła 12.
-Szansa na krytyczne uderzenie 10- można też przeszywające.
KD- Potwora, śmierci, penetracji.
Broń-Sura.
-Silny przeciwko ludziom10% + wbudowany.
-Inteligencja 12.
-Szansa na krytyczne uderzenie 10- można też przeszywające.
KD- Potwora, śmierci, penetracji.
Sztylety-Ninja.
- Silny przeciwko ludziom10% + wbudowany.
- Zręczność 12.
- Szansa na krytyczne uderzenie 10- można też przeszywające.
KD- Potwora, śmierci, penetracji.
Szaman - Dzwon/Wachlarz.
- Silny przeciwko ludziom10% + wbudowany.
- Inteligncja 12.
- Szansa na krytyczne uderzenie 10- można też przeszywające.
KD- Potwora, śmierci, oraz powtórki.
Tarcza:
- 15 na odbicie/blok ciosów.
- Silny przeciwko ludziom 10%.
- Nie wrażliwy na omdlenia.
Bonus.
Dla woja- 12 siły.
Dla Sury- 12 int'a.
Dla Szamana- 12 int'a.
Dla Ninja-12 zwinność
Pozdrawiam ANARKI
Offline