Witam
Chce wam zaprezentować opis rozwoju postaci Sura Black Magic.
Może coś o tej klasie postaci:
Sura Black Magic - Jest to profesja dla tych, którzy chcą być po prostu jak czołg[Wiele abs'a]. Sura Black Magic rządzi w PvP, jest też dobry w exp'ie na wyższym Lv'u, z większym abs'em oraz max'em INT'a. Oczywiście tak jak każde inne ma swoje wady i zalety np. Szybki spadek PE, oraz ciężki exp/bicie Metków.
Sura Black Magic to postać do pvp, jak i do expa z tym i z tym radzi sobie dobrze, chyba.. W PvP nie ma sobie równych. (Naprawdę polecam!- Do PvP).
Plusy:
+ Dużo abs'a.
+ Mocne skille.
+ Duże obrażenia.
+ Idealny w PvP.
+ Niezawodna Ochronka oraz Duch!!.;p
Minusy:
- Średni exp.
- Szybki spadek PE.
- Ciężko się zabija metin'y.
- Coś sobie jeszcze można wymyślić.
Jak rozkładać statystyki?:
1.Maxujemy PŻ(Punkty Życia).
2.Maxujemy INT(Inteligęcję-Manę).
3.Maxujemy DEX(Zręczność).
4.Maxujemy STR(Siłę).
Czemu Zręczność, a nie Siła?
Ponieważ Zręczność zwiększa nasze Uniki, a to będzie nam potrzebne, natomiast Siła w BM jest nie potrzebna bo znacznie obrażeń nie zmienia, tu dominuje INT.
Skile:
Mroczna Ochrona - W PvP, skill ten dzieli zadawane przez wroga PŻ oraz PE, przydatna w exp'ie, jak i w PvP.
Mroczna Sfera - Poważne DMG, skill podstawowy do PvP. Niezawodny i niepowtarzalny.
Ognisty Duch - Skill szczególnie do PvP, atakuje wybrany przez siebie cel, co 2-3 sekundy, obrażenia ma przyzwoite, oraz na czas trwania, nie da się narzekać.
Duchowy Cios - Skill ten spowalnia przeciwnika, na P niemal za każdym razem, jednak nie ma zbyt dużych obrażeń.
Ogniste Uderzenie - Skill ten został zrobiony, z myślą o exp'ie jest on niezawodny, gdy duża ilość moobów jest przy nas, odrzuca oraz zadaje duże obrażenia, wszystkim w okół nas.
Mroczne Uderzenie - Skill ten, dobry jest zarówno do PvP jak i do PvM, ma spore obrażenia.
Kolejność rozwoju Bulid nr.1:
Mroczna Ochrona --> Ogniste Uderzenie --> Mroczna Sfera --> Mroczne Uderzenie --> Duchowy Cios --> Ognisty Duch.
Kolejność rozwoju Bulid nr.2:
Mroczna Ochrona --> Mroczna Sfera --> Ognisty Duch --> Ogniste Uderzenie --> Mroczne Uderzenie --> Duchowy Cios.
Gdy mamy coś kasy na G polecam robić Czarowaną Zbroję, później Czarowane Ostrze następnie reszta, Smoczy Wir, Uderzenie Palcem, Strach, Rozproszenie Magii.
EXP, czyli na czym najlepiej expić?:
1. W Mieście pierwszym możemy expić spokojnie od lv.1 do lv.20.
2. W Mieście drugim możemy expić od lv.20 do lv.30-35.
3. W Dolinie orków możemy expić od lv 30-35.do lv.50.
4. W Świątyni możemy expić od lv.50 do lv.55 na upartego do lv.60.
5. W Lochu pająków v1 możemy expić od lv.55-60 do lv.65.
6. W Lochu pająków v2 możemy expić od lv.65 do lv.75-80.
7. W Red lesie możemy expić od lv.80 do lv.90.
8. W Atlantydzie v1 możemy expić od lv.90 do lv.95.
9. W Atlantydzie v2 możemy expić od lv.90-95 do lv.99.
Pozdrawiam ANARKI
Offline